Dag iedereen
Vanmorgen werden we opnieuw om kwart over acht gewekt door de leerkrachten. Al waren de meesten van ons eigenlijk al klaarwakker!
Om 9 uur konden we aanschuiven voor een lekker ontbijt in Massembre: pistolets, boterhammen, kaas, choco, confituur, yoghurt, cornflakes… Alles wat we nodig hadden om vol energie aan de dag te beginnen.
Daarna vertrokken we vol spanning naar het bos. Daar werden we opgewacht door de monitoren van Fun Adventure, die onze sportieve dag zouden begeleiden.
En wat voor een dag werd het! We trotseerden allerlei hindernissen op een hoogteparcours over balken en tonnen, zoefden van een ultrasnelle zipline, sprongen van de pamperpaal en lieten ons zelfs vallen uit een skilift.
Iedereen heeft het schitterend gedaan. Wat een durf hebben onze jongens en meisjes dit jaar!
Onze kanjers toonden zich echte stoere kerels en meiden. Daarom besloten de leerkrachten dat ook het waterparcours mocht doorgaan, ondanks het mindere weer. Snel trokken we dus onze zwemkledij en waterschoenen aan, en daar gingen we weer. De pret kon opnieuw beginnen!
Na zo’n drukke dag vol leuke activiteiten begonnen onze magen natuurlijk flink te knorren. Dus trokken we snel naar het paviljoen voor een deugddoende douche en propere kleren, want om 19 uur werden we alweer in het restaurant verwacht.
Deze keer stond er cordon bleu met gekookte aardappelen en boontjes op het menu.
’s Avonds speelden we Homo Universalis. We testten onder andere wie de grootste Holle Bolle Gijs, Ronaldo, Joris, Annemieke, Danny of Sander was. Het spel was super leuk. De 'Zoute Chipkes' wonnen dit spel met een grote voorsprong.